از خسارتی که پرداخت نشد تا افزایش قیمت عرصه

اخبار شهرستان پردیس اسلایدشو

به گزارش خبرنگار ماورای خبر؛ متقاضیان قرار بود مسکن مهر خود را بر اساس قراردادی که به آنها داده شد ۱۸ ماهه تحویل بگیرند و در قبال تاخیر تحویل واحد، از شرکت عمران جریمه دریافت کنند حالا کار به اینجا رسیده که بعد از ۷ سال جریمه ای پرداخت نشده و متقاضیان متحمل افزایش هزینه های قیمت مسکن و وام شده اند.

یکی از مالکین مسکن مهر می گوید ما چند سال را برای تحویل واحدهایمان تحمل کرده و هزینه های افزایش یافته را پرداختیم اما شرکت عمران صبر نکرد تا ما بتوانیم مقداری پول برای پرداخت تهیه کنیم.
متقاضیانی که طی هفت سال گذشته چندین مرتبه با افزایش قیمت واحدها مواجه شده بودند این بار موضوعی تازه با عنوان افزایش قیمت عرصه را هم تجربه کردند.
سید مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس عنوان کرده می خواهد با اعتبارات حاصله از این قسمت را در تکمیل واحدهای مسکن مهر هزینه کند.
این درحالی است که به گفته شهردار پردیس تنها درصورتی که تمام مالکین کلیه بلوکهای واقع شده در هر منطقه عرصه خود را خریداری کنند می توانند پایان کار و سند خود را دریافت کنند.
گلریز توضیح داد که اگر حتی یک نفر از مالکین چند برج بیش از ۵۰ واحدی در فاز ۱۱ پردیس عرصه خود را خریداری نکند هیچ کدام از ساکنین آن منطقه امکان دریافت سند قطعی ندارند.
قیمت‌های تعیین شده عرصه برای مالکان واحدها برابر یک واحد مسکن مهر در فازهای مختلف تعیین شده است به طوری که گفته می‌شود قیمت واحد مسکن مهر و آورده متقاضی که ۲۹ میلیون تومان بوده است باید برابر همین مبلغ نیز برای خرید عرصه هزینه کند.
فروش عرصه به سه روش نقدی، اقساط و شرایط خاص از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس به متقاضیان واگذار می‌شود که درشرایط نقدی خریداران، مشمول ۳۰ درصد تخفیف از قسمت کارشناسی می شوند، روش دوم متقاضی ۲۰ درصد را به طور نقدی و ۸۰ درصد اقساط پرداخت می‌کند و در نهایت شرایط خاص مربوط به متقاضیان بهزیستی و کمیته امداد است که علاوه بر تخفیفات قبلی مشمول ۲۰ درصد تخفیف دیگر خواهند شد.
گفته می شود عرصه می تواند بعنوان ضامن بانکی برای دریافت کارت اقساط واحدهای مسکونی مورد استفاده قرار گیرد اما برخی متقاضیان عنوان میکنند که توانایی پرداخت هزینه های اولیه و یا اقساط عرصه را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *