فرماندار پردیس: اعتماد مردم عظیم ترین سرمایه نیروی انتظامی است

اخبار شهرستان پردیس اسلایدشو

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ماورای خبر؛ آیین صبح گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان پردیس صبح امروز با حضور خانواده معزز شهدا، روسای ادارات و اعضای شورای تامین برگزار شد.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در این آیین اظهار داشت: امروز فرصتی برای تشکر از زحمات پرسنل نیروی انتظامی فراهم شده و می بایست عظمت و اقتدار آنها به نمایش گذاشته شود.

فرماندار پردیس تصریح کرد: موضوع امنیت برعهده نیروی انتظامی بوده و سایر دستگاههای نظامی و امنیتی در این راستا همکاری و همراهی دارند.

وی امنیت را یکی از بسترها و پیش نیازهای هرگونه توسعه و پیشرفت در سطح جامعه خوانده و توضیح داد: اگر تولید کنندگان، سرمایه گذاران و فعالین حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با آرامش خاطر در راستای پیشرفت جامعه در حال تلاش هستند بخاطر وجود امنیت است.

رضایی ادامه داد: همه ما میدانیم بالاترین امنیت در منطقه متعلق به کشور ما بوده و در بسیاری از ممالک دنیا دارای امنیتی مثال زدنی هستیم.

فرماندار پردیس تصریح کرد: وجود این امنیت را مرهون فداکاری سربازان معتقد، مومن و ایثارگر در طول ۴۰ سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از برکت و ایثارگری های دوران دفاع مقدس است که دل در گرو پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان دارند.

این مقام مسئول پردیس را یک شهرستان ویژه در سطح کشور خوانده و با اشاره به اینکه مسئولیت حفظ و ارتقا امنیت برعهده پرسنل نیروی انتظامی است؛ تصریح کرد: امنیت بسیار خوب و قابل قبول این شهرستان مرهون تلاشهای شبانه روزی و خستگی ناپذیر همه عزیزانی است که در تمام ایام سال در سرما و گرما، تعطیلات و اعیاد دور از خانواده برای تعهدی که نسبت به امنیت جامعه دارند تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: شهرستان پردیس به واسطه استقرار جمعیت و رشد ساکنین با همه نقاط کشور متفاوت بوده و به همین نسبت اشراف امنیتی و انتظامی بیشتری را می طلبد.

رضایی گفت: رشد و استقرار جمعیت قابل توجه در پردیس می طلبد که فعالیت، هوشیاری و هوشمندی ما افزایش پیدا کرده و با استفاده از روشهای نوین و تجهیزات به روز در اختیار نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت تلاش کنیم.

فرماندار پردیس توضیح داد: شهرستان پردیس با وجود بستر و پتانسیل های بالا شهر فن، دانش و آرامش است.

وی خاطر نشان کرد: وجود این آرامش و آسایش مرهون تلاشهای همه عزیزان است و عظیم ترین سرمایه ای که در اختیار نیروی انتظامی وجود دارد اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی است که بواسطه عملکرد نیرو در اختیار پرسنل قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *