یکپارچگی زنان ایران اسلامی بگونه ای است که دشمن نمی تواند دیواره محکم عفاف و حجاب را بشکند

اسلایدشو

استاندار تهران گفت: امروز به همت دولت سیزدهم دایر انسجام زنان ایرانی اسلامی رفیع شده و در این یکپارچگی زنان دشمن نمی تواند دیواره محکم عفاف و حجاب را بشکند.

به گزارش پایگاه خبری ماورای خبر؛ علی رضا فخاری در نشست فصلی امور بانوان استانداری تهران با حضور انسیه خزعلی امور زنان ریاست جمهوری، علی رضا فخاری استاندار، کیهان مسئول دفتر استاندار تهران، صائبی مدیر کل امور روابط عمومی و بین الملل استانداری تهران برگزار شد، با تاکید بر اهمیت شناخت جایگاه زن در جامعه اظهار داشت: باید نقش زنان در حوزه های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و خانواده را شناخت، زیرا این یک رابطه شناختی عمیق در جامعه است و امروز تحول در جامعه ۵۰ درصد به زنان و ۵۰ درصد به مردان تعلق دارد.

استاندار تهران در ادامه به برنامه های مهم دولت سیزدهم در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: امروز به همت دولت سیزدهم دایره انسجام زنان ایرانی اسلامی رفیع شده و در این یکپارچگی زنان دشمن نمی تواند دیواره محکم عفاف و حجاب را بشکند.

استاندار تهران در ادامه با تاکید بر اجرای برنامه هایی که تداعی کننده ۲جایگاه خانواده و شخصیت اجتماعی زنان در جامعه است، اضافه کرد: یک رابطه عمیق مادر و فرزندی می تواند فضای با شور و شعف و اخلاص و تربیت را در جامعه خلق کند، تعادل بخشی به ۲جایگاه خانواده و اجتماعی بانوان می تواند شخصیت سیاسی، اجتماعی مهمی را در جامعه برای بانوان تداعی کند، اما تبیین این ۲جایگاه در جامعه به عهده خود بانوان است تا نوجوانان و جوانان دختر ما دچار انحراف ها و دسیسه های دشمنان نشوند.

وی در ادامه با تاکید بر جایگاه رفیع بانوان در ایران اسلامی گفت: پیشرفت زنان در برخی جایگاه ها بیشتر از مردان است و در کنار آقایان برای ایجاد یک تحول روبه رشد این ضریب پیشرفتی را تغذیه کنیم اما دشمن با دسیسه چینی در پی مقابله با این تحول است پس باید هوشیارانه حرکت کنیم.

فخاری در ادامه اضافه کرد: انسجام لازم بحمدالله در جامعه وجود دارد باید برنامه هایی با حفظ شئونات مقام و جایگاه زنان ایجاد شود تا الگوهای ایرانی اسلامی در مقابل دیدگان نسل جدید انقلاب نمود بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *