کارکنان بیمارستان شفا برای اخراج کودک دو ساله بدحال با اورژانس درگیر شدند

اخبار شهرستان پردیس اسلایدشو

مسئولان بیمارستان شفای پردیس برای اخراج کودک دو ساله بدحال با عوامل اورژانس درگیر شدند.

نادر شایان رییس اورژانس و خدمات پزشکی شهرستان پردیس به خبرنگار پایگاه خبری ماورای خبر گفت: تنها زمانی که احساس کنیم با توجه به وخامت حال بیمار امکان حمل او تا تهران میسر نیست، او را به تنها بیمارستان پردیس منتقل می کنیم.

کانال خبری تیتر شرق نیز آورده است؛ مسئولان بیمارستان شفای پردیس در اقدامی عجیب برای اخراج بیمار اعزامی بدحال از این بیمارستان راه خروج آمبولانس اورژانس را بستند و با عوامل اورژانس درگیر شدند.

این اقدام پیش از ظهر امروز در انظار عده ای از مراجعان به بیمارستان در حالی صورت گرفت که عوامل اورژانس پردیس یک کودک دو ساله بدحال را به بیمارستان شفا منتقل کرده بودند، اما مسئولان بیمارستان از بستری کردن او امتناع کرده و سعی بر اخراج بیمار بدحال از بیمارستان کردند.

آنها با جلوگیری از خروج آمبولانس اورژانس پردیس از بیمارستان تلاش کردند تا عوامل اورژانس را وادار کنند تا بیمار بدحال را در آن شرایط بد با خود از بیمارستان بیرون ببرند.

این در حالی است که براساس ضوابط و مقررات و آنچه که به دفعات زیاد از قول مقامات مسئول در رسانه های خبری منتشر شده است، بیمارستانهای دولتی و خصوصی تحت هیچ شرایطی نمی توانند از پذیرش بیماران اورژانسی خودداری کنند!

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان پردیس با تائید این خبر گفت: متولیان بیمارستان بنا به دلایل نامعلوم و در شرایطی دست به این اقدام زدند که بخاطر حال بد کودک بیمار و ضیق وقت برای نجات او راهی جز انتقال وی به این بیمارستان وجود نداشت.

به گفته نادر شایان متولیان بیمارستان شفا پس از درگیری لفظی با عوامل اورژانس، یکی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و به آمبولانس دولتی نیز آسیب رساندند.

براساس اظهارات این مقام مسئول در شرایطی که عوامل اورژانس پردیس با امکانات موجود در شهرستان روزانه حدود ۷۰ ماموریت امدادی انجام می دهند، مسئولان بیمارستان شفا بیش از دو ساعت آمبولانس اورژانس را از ادامه خدمت و انجام ماموریت بازداشته و در بیمارستان توقیف کردند!

وی در ادامه افزود: پس از حضور پلیس ۱۱۰ در بیمارستان صورتجلسه ای تنظیم شد و آمبولانس اورژانس نیز از آنجا خارج و دوباره برای انجام ماموریت های اورژانسی به خدمت گرفته شد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی پردیس ضمن درخواست از مقامات قضایی برای بازبینی دوربین های مدار بسته بیمارستان افزود: حق شکایت و پی گیری قانونی برای عوامل اورژانس محفوظ است.

وی خاطرنشان کرد: با حضور در کلانتری از مسببان این درگیری و اقدام غیرقانونی طرح شکایت کرده و موضوع را تا حصول نتیجه و احقاق حق پی گیری خواهم کرد.

شایان در پایان گفت: عوامل اورژانس هر از گاهی به اشکال مشابه مورد بی مهری و کم لطفی ها قرار می گیرند اما تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند انگیزه خود را برای خدمت به مردم از دست بدهند.

گفتنی است : این دست برخوردهای نامعقول مسئولان بیمارستان شفای پردیس هر از گاهی شنیده شده است.

نبود بیمارستان و مرکز درمانی مجهز در بومهن و پردیس باعث شده تا مردم منطقه در مواقع نیاز برای درمان تنها به این بیمارستان مراجعه کنند که اغلب آنها نیز از برخورد و ارائه خدمات رضایت کافی ندارند.

بر همین اساس بارها نیز از مسئولان ذیربط خواسته شده تا بر عملکرد این بیمارستان نظارت بیشتر و دقیق تری انجام شود اما به نظر می رسد کوتاهی ها در این زمینه باعث می شود تا مسئولان بیمارستان به وظیفه ذاتی خود به درستی عمل نکنند.

منبع: کانال خبری تیتر شرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *