ویژه برنامه جوانه های امید با شور و نشاط در روستای کرشت برگزار شد

اخبار شهرستان پردیس اسلایدشو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماورای خبر به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان پردیس، دومین جشن بزرگ انقلاب بخش مرکزی شهرستان پردیس صبح امروز ۱۸ بهمن ماه  به همت دهیاری و شورای اسلامی کرشت و با همکاری امور بانوان فرمانداری، پایگاه بسیج خواهران و برادران شهدای کرشت، مدیریت مدارس شهید رحمانی و امام حسین(ع) با شرکت ۳۰۰ دانش آموز و با حضور آرمودیان معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری، رهنما بخشدار پردیس، اکبری مشاور امور بانوان فرمانداری، بهنام شکاری دهیار و اعضای شورای اسلامی، مدیران و مربیان مدارس با شور و نشاط برگزار شد. این جشن همزمان با ایام دهه‌ی مبارک فجر و شب مبعث حضرت رسول برگزار شد تا یک روز به یادماندنی از جشن ۴۵ ساله شدن انقلاب اسلامی برای دانش آموزان بعنوان آینده سازان کشور ثبت شود.

اجرای سرود، نمایش و برگزاری مسابقه برای دانش آموزان و همخوانی سرود سلام به آینده از برنامه‌های محوری این جشن بود که معلمان نیز شاگردان خود را همراهی و همگی با خواندن سرودهای ملی و «ای ایران»، نمایشی از اقتدار این مرز پرگهر را ترسیم گر شدند.

در جشن جوانه‌های امید  دانش آموزان با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی جلوه ای باشکوه و زیبا به سالن محل برگزاری دادند.

همچنین طی این مراسم از ۲۰ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی ورزشی با اهدا لوح و جایزه توسط دهیاری تجلیل بعمل آمد.

بابک رهنما بخشدار پردیس در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این همایش های پرشور و برنامه های دهه فجر کمک می کند تا تاریخ انقلاب و واقعیت های تاریخی خودمان را برای نسل جوان بازگو کنیم.

در حاشیه این مراسم  با همکاری امور بانوان فرمانداری و بسیج خواهران و اداره کتابخانه ها، نمایشگاهی از آثار روزنامه دیواری ایران سربلند، نقاشی با موضوع انتخابات “من رای می دهم” و جشنواره غذای سبک زندگی سالم دایر شد و مورد توجه و استقبال شرکت کنندگان و مسولین قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *