مسابقه روزنامه دیواری فرزندان انقلاب در مدارس روستای کرشت برگزار شد

اخبار شهرستان پردیس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماورای خبر به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان پردیس به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقه روزنامه دیواری با عنوان «فرزندان انقلاب» ویژه دانش آموزان مدارس شهید رحمانی و امام حسین(ع)روستای کرشت به همت پایگاه بسیج خواهران ،اداره کتابخانه ها ، آموزش وپرورش شهرستان  با همکاری دهیاری و شورای اسلامی کرشت  با محوریت موضوعات پیروزی انقلاب اسلامی، شهدا، امام خمینی(ره) و ولایت‌فقیه برگزار شد.
روزنامه دیواری فرزندان انقلاب اثری فرهنگی و هنری است که توسط دانش آموزان و به صورت گروهی در  پیشواز از بهار انقلاب تنظیم و  سپس در ویژه برنامه جوانه های امید (روز روستای کرشت) در سالن اجتماعات روستا در معرض دید اهالی قرار خواهد گرفت.
در این طرح دانش آموزان به صورت گروهی در تعامل سازنده با همدیگر و به فراخور استعدادها و توانایی‌ها و علائق خود، مسئولیتی را عهده‌دار می شوند.
گفتنی است محتوای روزنامه هایی که امروز ۱۱ بهمن ماه دانش آموزان دختر مدرسه امام حسین(ع) و پسر مدرسه شهید رحمانی در حال تهیه آن بودند شامل:  شناسنامه انقلاب ، حدیث، کلام نور (قرآن)، سرمقاله، پیشنهاد خواندنی، جدول، راه امام خمینی (ره)، آرزوهایی برای انقلاب، والدین انقلابی من، کاریکاتور، کلام رهبر انقلاب، شعر انقلاب، قاب عکس انقلاب، من رای می دهم چون…، اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *