مزار شهدای سعید آباد عطرافشانی و گلباران شد

اخبار شهرستان پردیس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماورای خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری سعید آباد جاجرود؛ صبح امروز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شهردار سعید آبادجاجرود بهمراه اعضاء شورای اسلامی شهر سعیدآباد، فرمانده حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) و با حضور پرسنل پلیس راه جاجرود، شهردار خسرو آباد، دهیاران بخش جاجرود، بسیجیان ومردم شهر سعید آباد ضمن حضور در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر سعید آباد و قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سرپرست شهرداری سعیدآباد جاجرود در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شکوه کنونی انقلاب اسلامی را حاصل جانفشانی‌های شهدای عزیز و والامقام خواند که از جان خود برای اعتلا و آزادی وطن گذشتند و با خونشان، پای پیمان خود با خدا و ملت ایران را امضا کردند تا امروز ما با حفظ این استقلال در مسیر آرمان‌های امام (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی حرکت کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک تحول بسیار مهم در تاریخ ایران بزرگ است. انقلابی که با ایستادگی در مقابل استبداد، استکبار را بیرون کرد و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *