قائم مقام شهرداری بومهن: بومهن برای بارش های پاییزه آماده می شود

اخبار شهر بومهن اخبار شهرستان پردیس

حسن الماسی مفیدی قائم مقام شهرداری بومهن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ماورای خبر اظهار داشت: چندی پیش معاون استاندار تهران در رابطه با بارش های بارانی فصل پاییز هشدارهایی را در رسانه ها اعلام کرده بود.
وی افزود: از آنجاییکه این هشدار بر اساس پیش بینی های کارشناسی شده سازمان هواشناسی اعلام شده بود، شهرداری بومهن تجهیزات خود را برای آمادگی در مواجهه با این امر بسیج کرد.
الماسی تصریح کرد: شهرداری بومهن همواره تلاش کرده تا در راستای رفاه حال شهروندان اقدام کرده و آرامش شهری را سرلوحه امور خود قرار دهد.
قائم مقام شهرداری بومهن توضیح داد: با توجه به حجم بارش سال پیش، آمادگی صد در صدی شهرداری بومهن و عدم بروز حادثه امسال هم تلاش داریم آسایش را برای همشهریانمان فراهم کنیم.
وی گفت: در راستای این تصمیم و با تاکید شهردار جلسات مدیریت بحران را طبق برنامه ریزی انجام شده توسط آقای صمدی مسئول ستاد تشکیل داده و برنامه های کارشناسی شده را پس از بررسی برای اجرا به واحدهای مرتبط ابلاغ کردیم.
الماسی بیان کرد: در این راستا لایروبی رودخانه سیاهرود توسط خدمات شهری آغاز شده و پس از آن به اولویتهای دیگر خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *