قائم مقام شهرداری بومهن: بارشهای پیش رو مشکلی برای شهر نخواهد داشت

اخبار شهر بومهن اسلایدشو

حسن الماسی مفیدی قائم مقام شهرداری بومهن در گفتگو با خبرنگار ماورای خبر اظهار داشت: حجم بارش پیش بینی نشده در سال گذشته مشکلاتی را برای برخی از شهرها و استانهای کشور ایجاد کرد.
وی ادامه داد: به لطف خدا و با فعالیت های کارکنان خدوم شهرداری سال پیش مشکلی برای شهر بوجود نیامد.
قائم مقام شهرداری بومهن اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشترین مشکل شهر آب گرفتگی جزئی در بعضی از معابر بود، تجهیزات و ماشین آلات سنگین شهر برای کمک به دیگر نقاط کشور مورد استفاده قرار گرفتند.
الماسی افزود: در سال جاری پیش از آغاز فصل بارش فعالیتهایی از مجله لایروبی سیاهرود و انهار سطح شهر را با اخذ مجوزهای لازم در دستور کار قرار داده و به ثمر رساندیم.
وی تشریح کرد: نهر بلوار اصلی شهر در قسمتهایی نیازمند تعمیر و تعریض بود که با موافقت شورا و دستور اکید شهردار انجام شد.
قائم مقام شهرداری بومهن تصریح کرد: جدول گذاری معابر فاقد نهر آب و تعویض جداول فرسوده نیز یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.
الماسی با اشاره به پیش بینی افزایش بارندگی در سال جاری، خاطر نشان کرد: با لطف و عنایت خداوند وبا توجه به اقدامات انجام شده در سال جاری نیز مشکلی برای شهر رخ نمی دهد.
وی تاکید کرد: با دستور شهردار بومهن از مسئول مدیریت بحران شهر خواسته ایم تا با دقت نظر بیشتری سطح شهر را بررسی کرده تا پیش از افزایش بارندگی آنها را برطرف کنیم.
قائم مقام شهرداری بومهن گفت: اخبار و اطلاعات مربوط به هواشناسی از سوی مدیریت بحران رصد شده و تمام اقدامات لازم را در چارچوب قانون برای آسایش و رفاه شهروندان انجام خواهیم داد.
الماسی افزود: از شهروندان فهیم بومهن درخواست داریم در صورت مشاهده موارد نیازمند بررسی، موضوعات را از طریق سامانه ۱۳۷ با همکاران ما درمیان بگذارند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *