بیان دستاورد های دولت یکی از مصادیق امید آفرینی در جامعه

اسلایدشو

فرماندار ویژه شهرستان ورامین: بیان دستاورد ها و عملکرد دولت یکی از مصادیق امید آفرینی در جامعه و رقم زدن حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو است .
به گزارش پایگاه خبری ماورای خبر، جلسه هم اندیشی برگزاری انتخابات با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین ،تاجیک نوری فرماندار پیشوا ،فخاری معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی ورامین ،مرادی بخشدار جواد آباد ،کارخانه معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی پیشوا و اعضای هیأت نظارت شهرستان های ورامین و پیشوا برگزار شد .
مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت :یکی از اساسی ترین مسایل در انتخابات پیش رو افزایش مشارکت مردم می باشد که این معقوله جز با ایجاد روحیه امید و ایمان در مردم تحقق نمی یابد .
معاون استاندار تهران با اشاره به دستاورد ها دولت سیزدهم در شهرستان ورامین گفت : کار های بزرگی در مجموعه شهرستان ورامین اتفاق افتاده که این کارها بعضا گره های چندین ساله را باز کرده است که بیان این دستاوردها به تقویت امید و انگیزه آحاد مردم کمک میکند .
وی افزود : استقرار فرمانداری ویژه شهرستان ورامین ،آغاز عملیات تعریض جاده های مواصلاتی ورامین به قلعه خواجه و آبباریک به چرمشهر ، آغاز فاز دوم پروژه بیمارستان جدید شهید مفتح ،تکمیل پل قاسم آباد ،آغاز عملیات فاز جدید کمربندی جنوب ورامین در هفته دولت ، تعیین تکلیف پروژه مترو و آغاز عملیات اجرایی آن از نیمه دوم سال ، ساخت ۳ کلانتری جدید ،توجه ویژه به مناطق حاشیه ای شهر ورامین ،تعمیر و روکش راه های روستایی مثل جاده های ورامین به باغ خواص و علی آباد ،آبباریک به چرمشهر ،تعویض ۲۰۰ کیلومتری شبکه برق با کابل خود نگهدار و… از مهمترین پروژه های اجرا شده بعد از استقرار دولت مردمی در شهرستان ورامین می باشد .
درویشی در پایان گفت : موضوعی در شهرستان ورامین نیست که در باره آن فکر و راه حل پیدا نشده باشد و باید همه ی مردم به آینده این دشت پر افتخار امیدوار باشند تا بتوانیم ورامین را به جایگاه اصلی خود در آینده برسانیم .

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا نیز در جمع اعضای هیات نظارت شهرستان های ورامین و پیشوا در تشریح عملکرد مجموعه دولت گفت: از اصلی ترین برنامه های دولت در شهرستان پیشوا استفاده از ظرفیت مردم و اتمام پروژه های نیمه تمام است.

فرماندار پیشوا در ادامه افزود : ۱درصد محصولات صیفی کشور در شهرستان پیشوا تولید می شود که برای بهره بری بالاتر و ایجاد مقدمات ظرفیت های صادراتی در این بخش در سال گذشته ۳مرکز سورتینگ و بسته بندی در دولت جدید ایجاد شده است.

تاجیک نوری در پایان خاطرنشان کرد: اتمام فاز یک پروژه بیمارستان پیشوا راه اندازی مرکز سلامت روستا های قلعه سین ،شهرک آژینه و طارند یوسف رضا از مهمترین اقدامات دولت در بخش درمان در شهرستان پیشوا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *