بخشدار مرکزی پردیس از یک کارگاه تولیدی سفال و سرامیک در روستای کرشت بازدید کرد

اخبار شهرستان پردیس اسلایدشو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماورای خبر به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان پردیس؛ به مناسبت دهه مبارک فجر ،بابک رهنما بخشدار مرکزی پردیس با همراهی بهنام شکاری سرپرست دهیاری کرشت ،رییس و اعضای شورای اسلامی روستا، از بخش های مختلف یک کارگاه تولید سفال و سرامیک با مدیرت بانو فروزانمهر بازدید بعمل آوردند.
رهنما در حاشیه بازدید از این واحد تولیدی خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های مهم شهرستان و به طبع بخش مرکزی پردیس ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و تحقق شعار “رشد تولید” است.
بخشدار مرکزی در ادامه افزود: در راستای حمایت از رونق تولید، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تسهیل در انجام امور واحدها، بازدید مستمر و اهتمام در رفع موانع تولید در دستور کار بخشداری و دهیاری ها قرار دارد.
گفتنی است خانم فروزانمهر کارافرین در حوزه سفال و سرامیک برای ۷ نفر مستقیم و ۵ نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد نموده و مطابق گفته ایشان در صورت مساعدت جهت توسعه کار و دریافت تسهیلات امکان اشتغال ۲۰ نفر فراهم خواهد شد. در این بازدید مدیر این کارگاه توضیحاتی در خصوص نحوه تولید محصولات وفروش آن ارائه داد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *