انهدام باند سارقین ویلا با ۸فقره سرقت در پردیس

اخبار شهرستان پردیس اسلایدشو

فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری سارقان حرفه ای ویلاهای کرشت پردیس با ۸فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ بهزاد عبدیان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های مکرر در کرشت موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری بومهن قرار گرفت.
فرمانده انتظامی پردیس افزود: ماموران کلانتری بومهن با بررسی های میدانی و اقدامات پلیسی دریافتند که سرقت ها با خودروی وانت در ساعات خاصی از شبانه روز صورت می پذیرد و پس از بررسی بعمل آمده موفق به شناسایی ۴ سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
سرهنگ بهزاد عبدیان خاطر نشان کرد: در یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر شدند و در تحقیقات بعمل آمده در مجموع به ۸ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کردند.
وی تصریح کرد در بازرسی از مخفیگاه متهمین اموالی شامل ۶ عدد پیک نیک، آبگرمکن دیواری، آینه شمعدان مسی، قفل درب ورودی منزل که مغزی آنها کاملا تخریب شده بود،۳ عدد کف کش، یک دستگاه پمپ آب، یک دستگاه دوچرخه، آیفون تصویری، مقداری سیم و کابل و….کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی پردیس در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای امنیتی، در صورت مشاهده افراد مشکوک در محدوده ی محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *